NiameySuhu maksimum pengubah tenggelam minyakPengeluaran profesional

  • masa pelepasan:2024-03-21 15:05:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:141
  • Penerangan pantas:

    Niamey, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-samaApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Syarikat pengubah jenis k

Kandungan artikel
dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Syarikat pengubah jenis kering

NiameyBagaimana memilih pengubah jenis kering

Sesetengah diikat dengan pita plastik, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Emure-EkitikV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Kebocoran minyak di flange looper


NiameySuhu maksimum pengubah tenggelam minyakPengeluaran profesional



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Kualiti yang hebatSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu,NiameyPengubah 800 minyak yang ditenggelamkan, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;


NiameySuhu maksimum pengubah tenggelam minyakPengeluaran profesional



Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Berjanjilah dan berjanjilah.Operasi pengubah tenggelam minyak

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

NiameyGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan,NiameyPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatan, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup,NiameyPembuat pengubah minyak terjun, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

NiameyMaklumat produk lain
  • AntibesJembatan penerbangan tetap hidraulikApakah ciri struktur yang unik

    AntibesJembatan penerbangan tetap hidraulikApakah ciri struktur yang unik

  • AntibesPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikDemonstrasi proses pembuatan

    AntibesPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikDemonstrasi proses pembuatan

  • AntibesPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikOperasi bergolak

    AntibesPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikOperasi bergolak

  • Shinagawa-kuPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur

    Shinagawa-kuPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur

  • Macaolifter garpuHarga jualan langsung

    Macaolifter garpuHarga jualan langsung

  • MacaoTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara memilih

    MacaoTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara memilih

  • Bandar gunung hijauJembatan pengangkutan bekasPotensi pasaran meningkat

    Bandar gunung hijauJembatan pengangkutan bekasPotensi pasaran meningkat

  • Bandar gunung hijauPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah kontraindikasi

    Bandar gunung hijauPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah kontraindikasi

  • segera:Peringatan: Maklumat NiameySuhu maksimum pengubah tenggelam minyakPengeluaran profesional memberi anda NiameySuhu maksimum pengubah tenggelam minyakPengeluaran profesional oleh syarikat kami, perkhidmatan NiameySuhu maksimum pengubah tenggelam minyakPengeluaran profesional dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NiameySuhu maksimum pengubah tenggelam minyakPengeluaran profesional, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NiameySuhu maksimum pengubah tenggelam minyakPengeluaran profesional. NiameySuhu maksimum pengubah tenggelam minyakPengeluaran profesional di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NiameySuhu maksimum pengubah tenggelam minyakPengeluaran profesional, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!